Menu


Έχει γεννήσει μια σκυλιτσα στον Ταύρο ακριβώς δίπλα από τις γραμμές του τραίνου. Τα κουτάβια κινδυνεύουν άμεσα Είναι πανέμορφα μωράκια 1,5 μηνών.Η μάνα δεν πιάνεται. Χρειάζονται ΥΙΟΘΕΣΙΑ Ή ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ άμεσα, 6949960607 και 6979005842 6974672808 6986605972
Χαρακτηριστικά Κατοικιδίου, Φύλο: Αρσενικά και θηλυκά
Ηλικία: 1,5 Μήνα
Επικοινωνία Ταχυδρομικός Κώδικας: 17787
Περιοχή: Αθηνών Νομός Αττικής

Δημοσίευση σχολίου

  1. Καλημέρα ψάχνουμε για τσιουαουα τσέπης το έχω ανάγκη αρσενικό από μωράκι για να μας μάθει μένουμε Δράμα αν έχετε κάτι επικοινωνήστε μαζί μας για να μας το χαρίσετε δεν ενδειαφερομαι για αγορά γιατί τα σκυλάκια πιστεύω ότι δεν είναι για πώληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας ενδιαφέρομαι για κάποιο σκυλάκι τσεπης που δεν μεγαλώνει πολύ.. Σε αρσενικό.. Χρώμα λευκό η μπεζ

      Διαγραφή
  2. Γεια σας είμαι από Μαρουσι και ενδιαφέρομαι για ένα αρσενικό κουταβάκι έχει μείνει κανένα αν ναι σας παρακαλώ απαντήστε μου και θα σας πάρω τηλέφωνο Επίσης θα το πάρω μόνο αν χαρίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γεια σας ειμαι απο νεα κηφισια και ενδιαφερομαι για ενα θηλυκο καταβι μηπως εχετε κανενα .πειτε μου αν ναι και θα το παρω και εγω αμα χαριζεται σας παρακαλω . το τηλ μου ειναι για να με παρεται 6934427257

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΦΟΡΤΩΣΗ

 
Top