Menu

Εξιτήριο μετά από 16 μέρες στην εντατική πήρε από το νοσοκομείο, ο 65 ετών Αϊντίν Κιγιάκ από το Σιβρίτζε του νομού Ελάζιγκ της ανατολικής Τουρκίας,
ο οποίος για να σκοτώσει την μύγα ήπιε φυτοφάρμακο!Ο Κιγιάκ αναφέρει πως παλιότερα για να σκοτώσει μύγα που είχε μπει στο λαιμό του είχε ψεκάσει με σπρέι και δεν είχε πάθει τίποτε, αλλά ότι ¨Ξανά δεν θα κάνω κάτι τέτοιο¨.
Ο τσομπάνης Αϊντίν Καγιάκ τον περασμένο Μάϊο, την ώρα που έβοσκε τα ζώα του, μπήκε στον λαιμό του μια μύγα. Ο Κιγιάκ ανησύχησε πολύ και ενημέρωσε σχετικά τον σπιτονοικοκύρη του και τους συγγενείς τους. Ο σπιτονοικοκύρης του, του είπε να του δώσει ένα φάρμακο ανακατεμένο με νερό.Ο Κιγιάκ όταν ήπιε αυτό το φάρμακο που αποκαλύφθηκε αργότερα πως ήταν φυτοφάρμακο, αρρώστησε και μεταφέρθηκε στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ελάζιγκ. Εκεί του έκαναν πλύση στομάχου, του έδωσαν αντίδοτο και μετά μεταφέρθηκε στην εντατική. Οι γιατροί ανέφεραν πως το φάρμακο που δόθηκε στον Κιγιάκ ήταν επικίνδυνο και ότι η κατάσταση του ήταν κρίσιμη.Μετά από 16 μέρες στην εντατική-σύμφωνα με τα tourkikanea- ο Κιγιάκ έγινε καλά και πήρε εξιτήριο.Ο Κιγιάκ που αναφέρει πως εργαζόταν 4 χρόνια αν τσομπάνης είπε : Μπήκε στον λαιμό μου μια μύγα και μου φαγούριζε τον λαιμό, μου ήταν δύσκολο για κάποιες μέρες.
Τα αφεντικά των οποίων τα ζώα βόσκω μου έδωσαν να πιώ ένα φάρμακο. Μετά όταν πόνεσε η κοιλιά μου με πήγαν στο νοσοκομείο. Στο νοσοκομείο επί 12 μέρες ήμουν σε νάρκωση, και αφού συνήλθα με κράτησαν άλλες 4 μέρες στο νοσοκομείο και μετά πήρα εξιτήριο. Δεν μου έδωσαν εσκεμμένα εκείνο το φάρμακο και εκείνοι έχουν πιεί από αυτό. Παλιότερα σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις είχα ψεκάσει με εντομοκτόνο στον λαιμό μου¨.

Δημοσίευση σχολίου

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΦΟΡΤΩΣΗ

 
Top